Звітувала Нацдержслужба України

 

Управління державної служби

 Головдержслужби України

у Вінницькій області

прес-служба

тел.(0432)66-16-06

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ЖУРНАЛІСТІВ

www.nads.gov.ua/sub/vinnitska/ua

07  березня 2014 року

 

Нацдержслужба України відзвітувала про стан виконання

Державної цільової програми розвитку держслужби

 

Нацдержслужба України відзвітувала щодо результатів виконання у 2013 році заходів, спрямованих на реалізацію цільової програми розвитку державної служби.

Інформацію підготовлено відповідно до Закону України «Про державні цільові програми», Порядку розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №106, та на виконання пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 року №350 «Про затвердження Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року».

У рамках реалізації Програми у 2013 році у 450 державних органах було проведено аналіз 1582 профілів професійної компетентності посад державної служби кадрових служб та структурних підрозділів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Слід зазначити, що Нацдержслужбою України розроблено та затверджено наказом від 27 серпня 2013 року №144 «Методичні рекомендації щодо проведення моніторингу кількості та аналізу якості розроблених профілів професійної компетентності посад державної служби у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті».

Також цими методичними рекомендаціями було запроваджено єдині підходи та критерії до порядку проведення моніторингу, кількості та аналізу якості розроблених профілів професійної компетентності посад, що дасть змогу забезпечити систематичний, об’єктивний і повний процес збору інформації про стан розроблення та затвердження профілів у державних органах.

Наказом Нацдержслужби України від 31 грудня 2013 року №246 затверджено «Рекомендовані вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп ІІ, ІІІ, ІV і V у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті». Метою наказу є запровадження єдиної структури вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття вакантних посад державної служби у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті, забезпечення узгодженості встановлених органами державної влади вимог до рівня ключових знань, умінь та навичок осіб.

З метою роз’яснення новацій щодо управління людськими ресурсами на державній службі було  проведено 12 семінарів та тренінгів, у яких взяли участь 754 керівники та працівники кадрових служб органів державної влади. Управління державної служби Головдержслужби провели 1390 навчальних заходів для працівників місцевих державних органів, з них 466 заходів – безпосередньо територіальні органани, 660 заходів – спільно з центрами перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій; 264 заходи – спільно з іншими державними органами.

З метою формування організаційної культури в органах виконавчої влади, відкритості їх роботи, крім проведення передбачених Програмою комунікативних заходів у Києві та регіонах, наказом Нацдержслужби України від 25 грудня 2013 року №236 затверджено «Методичні рекомендації щодо формування корпоративної культури у державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим та їх апараті». Метою наказу є забезпечення у державних органах високої результативності діяльності за рахунок підвищення ефективності управління людськими ресурсами на засадах прозорості, відкритості та демократичності, дотримання морально-етичних норм поведінки державних службовців, що відповідно сприятиме підвищенню довіри громадян до державних інституцій, удосконаленню управлінської здатності держави.

Заходи, визначені Програмою на 2013 рік, виконано у повному обсязі  при тому, що показник бюджетної ефективності Програми, який відображає рівень її фактичного фінансування за рахунок коштів державного бюджету за 2013 рік, становить 62,5 відсотка (817,4 тис. грн. із запланованих 1307, тис. грн.).

Програма відповідає пріоритетам реформування державної служби та державної кадрової політики у сфері державної служби, визначеним у Законі України «Про державну службу» від 17 листопада 2011 року №4050, Стратегії державної кадрової політики на 2012–2020 роки, затвердженій Указом Президента України від 1 лютого 2012 року №45, інших нормативно-правових актах, і сприяє створенню ефективної системи управління людськими ресурсами на державній службі.

 

                                                                                                                                   Довідково

Державну цільову програму розвитку державної служби на період до 2016 року розроблено Нацдержслужбою України на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року №411-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку державної служби на період до 2016 року», доручення Прем’єр-міністра України від 10 жовтня 2012 року №39738/1/1-12 та затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 2013 року №350.

Основні завдання Державної цільової програми розвитку державної служби: удосконалення організаційних засад державної служби з урахуванням компетентнісного підходу, передбаченого новою редакцією Закону України «Про державну службу»; впровадження нової системи управління людськими ресурсами на державній службі в середньостроковій перспективі; формування висококваліфікованого кадрового складу державної служби.

 

 

Прес-служба

Управління державної служби

Головдержслужби України

у Вінницькій області

 

 

 

 

Місцеве самоврядування має переходити до конкуренції між регіонами, конкуренції за участь у проектах, за інвестора і підприємця. Адже це створення нових робочих місць, збільшення заробітної плати і надходжень до місцевих бюджетів. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко на форумі «Від утворення об’єднаних громад – до розумного зростання». «2014 року було прийняте стратегічне рішення, ....

Сьогодні, 24 лютого поточного року, в робочому кабінеті голови райдержадміністрації відбулось засідання Громадської ради при районній державній адміністрації. Необхідно зазначити, що дане засідання Громадської ради при райдержадміністрації в нинішньому складі, відбулось востаннє, в зв’язку із закінченням строку повноважень складу громадської ради — два роки. Крім присутніх членів Громадської ради, в даному засіданні взяли участь: голова районної державної адміністрації К. ....

Модернізація інфраструктури стала одним з пріоритетів уряду. У рамках реалізації масштабної програми відновлення і ремонту українських доріг в 2016 році було відремонтовано у 4 рази більше дорожнього покриття, ніж у 2015 році (949,7 км), ліквідовано у 1,5 рази більше ямковості (9,115 млн. кв. м). Уряд заклав основу для сталого фінансування дорожньої галузі – завдяки ухваленому парламентом урядовому законопроекту з наступного року запрацює Дорожній фонд. Зроблені перші кроки ....

На днях з ініціативи працівників відділу обслуговування дорослих читачів, центральної районної бібліотеки, в приміщенні бібліотеки-філії районної бібліотеки для дітей, відбувся літературно-музичний вечір, присвячений Міжнародному дню рідної мови: «Мова барвінкова, батьківська, ранкова». Відзначення цього дня було започатковано 30-ою сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО, з метою вшанування загиблих захисників бенгальської мови, в Республіці Бангладеш, де 21 лютого 1952 року б ....

Зростання економіки відбулося завдяки крокам українського уряду з покращення бізнес-клімату. У минулому році розпочато реформу податкової системи: ініційовані урядом законодавчі зміни суттєво спростили адміністрування податків для добросовісних компаній і посилили контроль за тими, хто ухиляється від оподаткування. Уряд розпочав реформу з дерегуляції: вже ліквідовано 76 адміністративних бар’єрів для бізнесу, у тому числі - скасовано державну реєстрацію іноземних інвестицій. Запроваджуєт ....

Задля забезпечення благополуччя та безпечного середовища для розвитку та виховання дітей шляхом посилення профілактики бездоглядності дітей службою у справах дітей облдержадміністрації було проведено ряд заходів. Як зазначила начальник служби у справах дітей облдержадміністрації Тетяна Дорош під час прес-конференції 22 лютого, працівниками служби велась системна та послідовна робота з сім’ями, де діти знаходяться в складних життєвих обставинах, а це 622 сім’ї, в яких більш ні ....