Інформація для вимушених переселенців

До відома внутрішньо переміщених осіб

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2016 року за № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» передбачено, що усі види соціальної допомоги та компенсацій, довічних державних стипендій за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

Для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Строк дії карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, встановлюється до трьох років.

Для оформлення електронного пенсійного посвідчення пенсіонери із числа внутрішньо переміщених осіб повинні надати документи, а саме: паспорт, довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи, довідку тимчасово переміщеної особи та фотокартку. (30х25мм)
Тому всім внутрішньо переміщеним особам необхідно звернутись до управління Пенсійного фонду з вищепереліченими документами та заповнити відповідну заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення.

Шаргородське обєднане управління Пенсійного фонду України Вінницької області 

07.06.2016 р.

 

 

Ситуація на сході нашої держави залишається напруженою , в зв’язку з окупацією частини країни, військовими подіями в Донецькій та Луганській областях , де проводяться заходи  з проведенням АТО, в спокійні регіони нашої держави, зокрема і в наш район, хто до родичів, хто до знайомих на тимчасове місце проживання переїжджають вимушені переселенці – громадяни, які опинилися в складних життєвих умовах і проживали до цього в АР Крим,м. Севастополь, Донецькій та Луганській областях .  Їм необхідна підтримка для вирішення нагальних соціально - побутових проблем на новому місці проживання.

Для цього  розпорядженням голови райдержадміністрації від 11.07.2014 року № 174 створено районний штаб, затверджено план заходів з даного питання . Координатором роботи щодо розміщення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО покладено на управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Для інформації громадян, що вимушено переїжджають із зазначених вище регіонів надаємо контактні телефони соціальних служб району:

- управління соціального захисту населення райдержадміністрація   2-15-50;   2-11-60;   2-12-79 ;

- управління Пенсійного фонду в Шаргородському районі  2-22-85;

- районний центр зайнятості  2-12-85;

- районний центр соціальних служб для сім ї, дітей та молоді  2-28-56;

- служба у справах дітей райдержадміністрація  2-18 - 46.

У разі необхідності звертатися за даними телефонами, або за адресою :

м. Шаргород, вул. Леніна 224, управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Управління соціального захисту населення Шаргородської райдержадміністрації

 

Місцеве самоврядування має переходити до конкуренції між регіонами, конкуренції за участь у проектах, за інвестора і підприємця. Адже це створення нових робочих місць, збільшення заробітної плати і надходжень до місцевих бюджетів. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко на форумі «Від утворення об’єднаних громад – до розумного зростання». «2014 року було прийняте стратегічне рішення, ....

Сьогодні, 24 лютого поточного року, в робочому кабінеті голови райдержадміністрації відбулось засідання Громадської ради при районній державній адміністрації. Необхідно зазначити, що дане засідання Громадської ради при райдержадміністрації в нинішньому складі, відбулось востаннє, в зв’язку із закінченням строку повноважень складу громадської ради — два роки. Крім присутніх членів Громадської ради, в даному засіданні взяли участь: голова районної державної адміністрації К. ....

Модернізація інфраструктури стала одним з пріоритетів уряду. У рамках реалізації масштабної програми відновлення і ремонту українських доріг в 2016 році було відремонтовано у 4 рази більше дорожнього покриття, ніж у 2015 році (949,7 км), ліквідовано у 1,5 рази більше ямковості (9,115 млн. кв. м). Уряд заклав основу для сталого фінансування дорожньої галузі – завдяки ухваленому парламентом урядовому законопроекту з наступного року запрацює Дорожній фонд. Зроблені перші кроки ....

На днях з ініціативи працівників відділу обслуговування дорослих читачів, центральної районної бібліотеки, в приміщенні бібліотеки-філії районної бібліотеки для дітей, відбувся літературно-музичний вечір, присвячений Міжнародному дню рідної мови: «Мова барвінкова, батьківська, ранкова». Відзначення цього дня було започатковано 30-ою сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО, з метою вшанування загиблих захисників бенгальської мови, в Республіці Бангладеш, де 21 лютого 1952 року б ....

Зростання економіки відбулося завдяки крокам українського уряду з покращення бізнес-клімату. У минулому році розпочато реформу податкової системи: ініційовані урядом законодавчі зміни суттєво спростили адміністрування податків для добросовісних компаній і посилили контроль за тими, хто ухиляється від оподаткування. Уряд розпочав реформу з дерегуляції: вже ліквідовано 76 адміністративних бар’єрів для бізнесу, у тому числі - скасовано державну реєстрацію іноземних інвестицій. Запроваджуєт ....

Задля забезпечення благополуччя та безпечного середовища для розвитку та виховання дітей шляхом посилення профілактики бездоглядності дітей службою у справах дітей облдержадміністрації було проведено ряд заходів. Як зазначила начальник служби у справах дітей облдержадміністрації Тетяна Дорош під час прес-конференції 22 лютого, працівниками служби велась системна та послідовна робота з сім’ями, де діти знаходяться в складних життєвих обставинах, а це 622 сім’ї, в яких більш ні ....