Доступ до публічної інформації

ПОРЯДОК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА

НА ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».

На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.

Нормативна база

Оформлення інформаційного запиту

Запит на отримання інформації (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати.       

    (вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату (за умови подання запиту в письмовій формі).

Для оформлення інформаційного запиту

до Шаргородської районної державної адміністрації

можна звернутися:

Особисто (з наданням консультації): загальний відділ районної державної адміністрації, кабінет 105

Усно:за телефоном (факсом) (04344) 2-26-46

Письмово: за адресою: 23500, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224 к.105,                                        

                     Шаргородська районна державна адміністрація                                       

                     (на конверті вказувати «Публічна інформація»)

На електронну пошту:rda_shargorod@vin.gov.ua

Форма для подання

інформаційного запиту


ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації"

 

1. Інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти райдержадміністрації.

2. Інформація про прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти голови, першого заступника голови, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації.

3. Інформація про основні завдання та нормативно-правові засади діяльності Шаргородської районної державної адміністрації.

4. Перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери оперативного управління райдержадміністрації та її структурних підрозділів, та прізвищ, імен і по батькові їх керівників.

5. Перелік та умови отримання послуг, що надаються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, форми і зразки документів, правила їх заповнення.

6. Проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, що підлягають обговоренню.

7. Розпорядження голови райдержадміністрації.

8. Порядок подання в районну державну адміністрацію запиту на інформацію.

9. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються в апараті районної державної адміністрації за запитом на інформацію.

10. Інформація про основні функції структурних підрозділів райдержадміністрації.

11. Плани роботи Шаргородської районної державної адміністрації.

12. Інформація про фінансові ресурси, головним розпорядником та розпорядником яких є райдержадміністрація.

13. Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень райдержадміністрації.

14. Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб райдержадміністрації з питань надання публічної інформації.

15. Види інформації, якою володіє райдержадміністрація.

16. Інформація про розміщення та номери кабінетів районної державної адміністрації де надаються необхідні запитувачам форми і бланки для подання у письмовому вигляді інформаційного запиту.

17. Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію.

18. Правила внутрішнього трудового розпорядку райдержадміністрації та графік роботи райдержадміністрації. 

 19.  Інформація про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на зміщення вакантних посад.

 20. Графік прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. 

 21. Реєстр публічної інформації райдержадміністрації.

22. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.

23. Набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі вдкритих даних.

Про це сьогодні під час апаратної наради повідомив директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Володимир Мережко. Він, зокрема, зазначив, що на реалізацію заходів, передбачених Регіональною програмою розвитку малого і середнього підприємництва на 2017 рік, з обласного бюджету виділено 2 млн. грн., що дозволить: - надати 1,5 млн.грн фінансової підтримки на реалізацію не менше 30 інвестиційних проектів; - залучити понад 10,0 млн.грн інвестиційних ресурс ....

Голова ОДА зупинився на питанні прийняття 21 лютого 15-ю позачерговою сесією обласної Ради 7 скликання про внесення змін до обласного бюджету на 2017 рік. «Мова йшла про розподіл понадпланових надходжень обласного бюджету та резерву, акумульованого на здійснення капітальних видатків в закладах обласного рівня, які залишились станом на 01.01.2017 року. Це - більше 200 млн. грн.,- зазначив Валерій Коровій,- Прийнятий бюджет є базовим документом , який показує,що видатки збалансовано ....

Сьогодні у багатьох громадян час від часу виникає необхідність отримати певну консультацію з питань, які входять до компетенції органів Пенсійного фонду України. Проте людина не завжди може знайти вільний час, щоб безпосередньо відвідати управління Пенсійного фонду. Саме веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду і покликаний вирішувати ряд питань його користувачів з мінімальними затратами часу. Це реалізація можливості громадянина дистанційно отримувати певні послу ....

Із запуском Фонду енергоефективності, за умови належного фінансування, вже до 2021-го розраховуємо заощадити до 1,5 млрд куб м газу щороку. Ще 5 млрд грн щорічно заощадимо на фінансуванні субсидій. Запуск Фонду відкриває новий інноваційний ринок енергоефективних технологій. А це — до 75 тис нових високооплачуваних робочих місць і до 10 млрд грн додаткових податкових надходжень щороку. Про це ідеться у статті «Тепла реформа: перевірка України на зрілість» для видання «Д ....

Президент Петро Порошенко підписав Указ, яким увів в дію рішення Ради національної безпеки і оборони «Про Доктрину інформаційної безпеки України» та затвердив Доктрину. Документ набирає чинності з дня його опублікування. Як зазначається у документі, необхідність прийняття Доктрини інформаційної безпеки України зумовлена виникненням актуальних загроз національній безпеці в інформаційній сфері, а також потребою визначення інноваційних підходів до формування системи захисту та розв ....

Протягом усього 2016 року Україна не купувала російський газ. Наступним завданням для уряду є розширення поставок газу із Словаччини. Завдяки встановленню єдиної ціни на газ покладено край масштабній корупції в газовій сфері. вперше за 5 останніх років НАК "Нафтогаз України" отримав чистий прибуток у сумі більш як 21 млрд гривень і не отримував бюджетного фінансування. Уряд відновив і забезпечив стабільність роботи енергетичної системи країни, у тому числі системи "Енергоатому& ....